A helyi véleményvezérek, akiket nem a pénz motivál

Ma bárkiből lehet sztár és ehhez nagyvárosban sem kell élni. A pandémia alatt még jobban teret kaptak a hétköznapi emberek. Talán az internetes blogfelületeknek soha nem volt ekkorra tere, mint a vírus megjelenése óta.

ask-ga263d7a26_1920.jpg

A kisebb városokban is, mint Nádudvar, előfordulnak véleményvezérek, vloggerek, bloggerek, Tiktokkerek. A Tik Tok egy olyan internetes alkalmazás, amelyen akár kevesebb, mint egy perces videókban kifejezheted véleményedet, érzéseidet is.

Egyik legismertebb nádudvari Tik Tokker Urbán Lajos, aki zenére tátog.

20 éves, szociális-gondozó és ápoló Hajdúszoboszlón.

-A rajongóimmal jó kapcsolatban vagyok. A Tik Tok-ban barátságokat találtam.

Nem olyan régen, 3 éve kezdtem el tiktokozni. Az oldalam fő témája az összetartás, a humor.

Célom nem a pénz, hanem az, hogy örömet szerezzek az embereknek - mondta el.

A hagyományos bloggerek sem haltak még ki. Különc Királylányként ír a debreceni blogger, Csobai Erika (44). A Nők Lapja blog oldalán kezdett el írni a Cafeblog megszűnéséig. Jelenleg 17000 követőjű Facebook oldalára ír.

- Volt, amikor a blog miatt lett szövegírói, social mediás munkám. Elég gyakran emiatt nem kaptam munkát. Nyilván az emberekkel való kommunikációt nagyban megkönnyíti egy blog, vagy vlog, sokkal közlékenyebb, nyitottabb az ember.

Rengeteg jó pillanat volt az életemben a blognak köszönhetően, hisz a követők lassan kicsit a családom is lettek.

A fő téma én vagyok és a bénázások, meg a kutya, macska, kert, társkeresés és ilyenek. Amikor elkezdtem, akkor egy terápia volt. Válás és egyéb veszteségeket írtam ki magamból.

Aki most szeretne elkezdeni blogolni, döntse el, csak egy hobbiként szeretné csinálni vagy meg akar belőle élni. Ha csak hobbi, akkor ne a lájkok és a követők számában mérjék a sikert, hanem abban, hogy egy közösséget hoznak létre, akik beszélgetnek, lájkolnak. Nem a követőszám a fontos, hanem az, hogy ők jól érezzék magukat - nyilatkozta Különc Királylány.

A bejegyzés trackback címe:

https://mariannlapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr7916732550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mariann Lapjai

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása