Egy kis önbizalom csodákra képes...

 


Megnéztem a Túl szexi lányt, Amy Schumer legújabb filmjét. Az Ó, anyám óta a neve ígéret a katasztrófára, de ezt a filmet kifejezetten élveztem. Talán pont azért mert én is kissé önbizalomhiánnyal küszködöm.
Kommentek közt olvastam, hogy egyszer-nézős, szerintem, legalábbis nekem többször-nézős kis nyári limonádé, aminek még mondanivalója is van: Külső nem minden és önbizalommal bármit elérhetsz!
Szép a mondanivalója, bár tényleg igaz volna, de szerintem, habár több minden elérhető önbizalommal, azért nem minden, mert a külső igen is fontos a mai világban.

Spoiler! A cselekmény kibeszélése következik!

Egyet nem értettem a filmben, a ruháiból, a ruhaméretből, hogy nem jött rá, hogy nem fogyott le?
Amikor önbizalmat nyer Renee, már nem figyel oda az akadályokra, mivel magát elfogadja, szépnek látja, könnyen bepasizik, karriert csinál. És lám lám, mikor újra csúnyának érezte magát és az önbizalma a béka segge alatt lesz és egyből maga alá ás, elhagyja a pasiját, nem megy be dolgozni, mert azt hiszi nem fogadják el, másnak látják.
Egy biztos a magabiztosság sokat jelent, de azért nem hiszem hogy ennyire  sokat. Több mindent elérhet vele az ember. Hisz ha megnézzük, kik a sikeres emberek, azok a magabiztos nagy-dumások, akik magukat elő tudják adni. Ilyenek a politikusok, tv-bemondók, műsorvezetők, énekesek pl. Kasza Tibor.
A végén megkönnyeztem, amikor rájött, hogy valójában külseje ugyanaz maradt, csak magabiztos lett, próbálom pontosan idézni, mit is mondott: \"Kislánykorunkban a világ minden önbizalma bennünk van, kint van a hasunk, szabadon játszunk és aztán olyan dolgok történnek, amitől megkérdőjelezzük magunkat. Valaki mond valami gonoszat a játszótéren és akkor felnövünk és egyre jobban kételkedünk önmagunkban, míg nem az összes önbecsülésünk elszáll... Mi van ha nem hagyjuk magunkat... Ha soha nem veszítenénk el a kislánykori magabiztosságot? ... Én mindezek felett állok. Én igen is az vagyok ami, aki\" -mondja Renee.
Olyan jó lenne hinni, hogy csak ennyi kell és minden megoldódik, kiszámítható kis film, de kellemes, csak ajánlani tudom.

A bejegyzés trackback címe:

https://mariannlapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr5716615952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mariann Lapjai

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása