Ne cikizd, aki kövéren sportol!


Ha kövér vagy és otthon ülsz az a baj, ha kövéren sportolsz az a baj. Ha nagy túlsúllyal sportolni kezd valaki, gyakran éri atrocitás, csúfolás, cikizés, főleg ha egyedül próbál változtatni.




Emlékszem még 20-30, lehet 40 kilóval kevesebb is voltam, elkezdtem görkorizni, de akkor is kövérnek számítottam 90-100 kilósan és jó pár beszólást el kellett viselnem, azért mert kövéren görkoriztam. Pl. nevetve mondták, hogy szegény görkori, meg hasonlók, de nem foglalkoztam vele és volt hogy 4 km-t is megtettem.

Jó volt, jól éreztem magam, bár sokszor meg kellett állnom, de bírtam a strapát. Aztán abba hagytam, nem tudom már miért, talán a cikizés miatt vagy más miatt már nem tudom.

Jóllehet becsületre méltó, aki kövéren sportolni kezd, nem kéne emiatt szégyenkeznie.
Emlékszem a tévében láttam egy nőt, aki szándékosan hízott meg, hogy megmutassa milyen könnyű lefogyni. Ő mondta azelőtt mielőtt ezt nem csinálta, ő is cikizte a sportoló, futó dagikat, de azóta mióta ő is volt kövér már szurkol nekik, mert aki dagin elkezd sportolni, az nem semmi, olyan ember bátor, nem adja fel, harcol, küzd az egészségéért, a jobb közérzetéért.

Ma reggeliztem, csak sima rántottát, de fele visszajött, talán mert este telezabáltam magam és már régóta nem sportolok, görizek. Jó lenne, újra elkezdeni, csak a görkori most már szerintem tényleg nem bírna el, meg az időjárás se olyan már. Menszeszem se jött meg már három hónapja, irtó rendszertelenül jön meg. Most kellene szégyellnem magam, hogy nem teszek semmit az egészségemért, nem pedig akkor mikor görkoriztam. Most lehet cikizni, nem pedig akkor, mikor, próbáltam változtatni.

Szégyellje magát, az aki cikizi a másikat, vagy az aki elhanyagolja magát és semmit nem tesz az egészségéért, ne pedig az aki kövéren mer változtatni, tenni az egészségéért!

A bejegyzés trackback címe:

https://mariannlapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr8216615878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mariann Lapjai

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása