Virágkarneválon jártam Hajdú-Bihar megyei létemre...

Bár itt élek Hajdú-Biharban, élőben még soha nem láttam eddig a Debreceni Virágkarnevált. Most elszántam magam, és egy kedves barátnőmmel megnéztük, aki Debrecenben él már régóta, de még ő se látta az egész Virágkarnevált eddig.




Nádudvaron ahol élek, hajnalban keltem, hogy ott lehessek, a busz nem volt tömve, nádudvariak alig mentek a Virágkarneválra, pedig csak 40 km-re van tőlünk. Hajdúszoboszlón viszont nagyon sokan felszálltak, innen már 20 km Debrecen, de gyanítom hogy ők se szoboszlaiak voltak, hanem itt nyaralók főleg.


52 éve van Virágkarnevál Debrecenben


-\"A „Virágkarnevál” a város legnépszerűbb turisztikai rendezvénye, amely államalapító Szent István király szentté avatásának napjához és az új kenyér ünnepéhez, augusztus 20-ához kötődik. A megelőző héten nagyjából félmillióan érkeznek a kétszázezer állandó lakosú cívis városba. Az eredetileg egy napos rendezvény már egy teljes \"karneváli hétté\" nőtte ki magát, különböző programokkal, koncertekkel.\"



A Virágkarnevál nagy élmény, de nem az ott élőknek...


Legalábbis szerintem... Minden évben ugyanaz a program, más kocsikkal igaz, de akkor is és amióta szinte minden fizetős lett még kevésbé érdekli a helybélieket. Vagy nincs igazam, csak én látom így?


Van egy ingyenes 2 és félórás felvonulás, amit ingyen is meg lehet tekinteni, de azon felül minden pénzért van most már. 


Hazafelé a buszhoz tartva pedig egy kisgyerek kérdezte a szüleit, mikor lesz megint Virágkarnevál? Legalább neki tetszett.


Alapvetően jól éreztem magam, de volt kis hiányérzetem, nem tudom mi hiányzott, talán több változatosabb program, nem tudom, de így se volt rossz. Habár másoktól is hallottam, tavalyi jobb volt, de talán a jövő évi még jobb lesz - mondták.



Kis bakik is voltak:



Ezt leszámítva, simán lement, röpke pár óra alatt. Aki még soha nem látta élőben, kihagyhatatlan élmény. Sőt én ingyen néztem meg, és azon a részen ahol voltam, még fotózkódni is lehetett a táncosokkal, igaz leülni nem nagyon, bár valaki az egyik oldalban lévő \"meki\" kinti székeiből figyelte, míg más az utcakőre ült. A többség, ahogy én is végig álltuk, de megérte végülis, jó volt, csak lehetett volna jobb is.

A bejegyzés trackback címe:

https://mariannlapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr5716615900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mariann Lapjai

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása