Szégyen, hogy nőként egy palacsintát se tudsz megcsinálni...

Régen elvárás volt, hogy egy nő legyen házi tündér, legalább főzni tudjon és tartson rendet. Ez még mai világban is így van kicsit, mert általában nem a pasik, a férjek főznek mindennap a párjukra, hanem a nők, talán ezért is lepődnek meg sokan, hogy én még egy palacsintát se tudok rendesen megcsinálni, nő létemre. Kaptam ilyen véleményeket és igazuk van, nem értek hozzá. Akkor minek csinálok főzési videókat kérdezik...


 



Kezdő vagyok még a főzésben, nem értek még hozzá. Felvállalom hogy nem megy a főzés, pont ezért érdekes ahogy megtanulok videóról videóra főzni, ahogy próbálkozom. Továbbra is videózni fogok, tanulok ezáltal, megmutatom az utamat, hogy honnan indulok, kezdő vagyok a főzésben. Elrontott palacsintákból tanul az ember ;) és nevet is, mikor épp nem sikerül valami. Nő vagyok ettől még, nem kell mindenhez értenem, de szeretnék nagyjából megtanulni főzni, ha meg nem megy, még mindig lehet kaját rendelni :) . 


Neki kezdtem és felvállalom, hogy a nulláról indulok, anyám tanácsait és receptes könyveket veszek igénybe, talán megtanulok egyszer főzni, és milyen jó ezt videókban rögzíteni, hogy valahonnan indul az ember, és valahova elér.


Ez nem a profi vagyok a főzésben, ez a kezdő vagyok a főzésben. Merjünk hibázni és tanulni belőle, mert ez a lényeg.


Egyik exemnek magas volt, hogy én nem tudok főzni, pedig ő se tudott, ja hogy az anyja és a húga értett a főzéshez az más dolog...


Sokszor meg akart tanítani édesanyám, de ha nem érdekel valakit valami, akkor azt kár erőlteti, 30 évesen jó lenne megtanulni már, azért kezdtem neki.


A nőkre visszatérve, sose tudtam miért elvárás még mindig, hogy egy nő főzzön minden nap... Ha ott a férje miért ne főzhetnének sokszor ők is? Főleg hogy nem az a világ van már, hogy csak a férfi dolgozik egy munkahelyen, hanem a nő is , mindegy fizikai vagy szellemi munkát, mert mind kettő fárasztó.


Ha én a fazekak közelébe merek menni nulla tudással, te is megpróbálhatod a főzést, ha elrontod, majd sikerül legközelebb!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://mariannlapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr5316615902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mariann Lapjai

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása