Én így főzöm a lecsót



 Vizet talán nem is kellett volna bele tenni, mert picit víz íze lett. Csak 2 tojást tettem bele, mert én hígan szeretem a tojásos lecsót, ezért még mielőtt a tojást hozzátettem egy pohárnyi lecsót kiszedtem és miután a másik felét tojással megfőztem hozzáöntöttem a pohárnyi lecsót, így tényleg jó kis híg lett.


A szalonna meg túl nagy lett még főzés után is, mert túlságosan nagy darabokra vágtam.


A bakikat leszámítva egész jó lett.



Hozzávalók:


  • szalonna (picit kisebbre kellett volna vágnom)

  • pici olaj

  • paprika (amennyit gondolunk)

  • paradicsom (amennyit szeretnénk)

  • pici víz (ez elhagyható)

  • paprikapor

  • pici só + cukor

  • kolbász+szalámi

  • 2 tojás

A bejegyzés trackback címe:

https://mariannlapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr9016615916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mariann Lapjai

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása