A csúnya lány és a realitás

Elmélkedés Betty a csúnya lányról és a realitásról, vigyázat spoiler veszély!!!


https://www.instagram.com/p/BxgptlkA54z/


 



Már majdnem 20 éve adták a tévében a Betty a csúnya lányt. Nekem valahogy olyan reális kis sorozat volt egy pontig, hisz az előítéletekről szólt, aztán átment tündérmesébe, amikor a herceg beleszeret, a csúnyába, majd a csúnya megszépül, ennél még Shrek is reálisabb gondoltam. Mielőtt azonban ez megtörtént volna, egész valóság talaján járó sorozatnak tartottam kis szappannal. Hisz undorodva csókolta Betty-t Armando, a céget akarta visszaszerezni, holott vissza akarta Betty adni, de ő és Mario nem tudott az emberi jóságban hinni.


Aztán volt az első szex utáni beszélgetés, ekkor újra vissza ment reálisba a történet, hisz végre, nem egy szűz lány vesztette el szerelmével a virágát, a szappanoperákba ugyanis mindig szűz a főszereplőnő, mintha ez valami szabály lenne.


Betty más volt ebben a szempontban is, kiderül, hogy már volt valakije. Miért nem lehetett volna, hisz csak csúnya nő, attól még lehetett már valakije. Csúnya nőknek, meg eleve jobban akad is, mint csúnya férfiaknak, persze ez csak az én véleményem. Igaz inkább csak kihasználják ezeket a csúnyákat.


Nicolas is csúnyának számított, de nekem mindig Superman, vagy is Clark Kent jutott az eszembe róla, hisz ő is egy magas, sztk szemüveges, lezselézett hajú srác volt és Clark is jól játszotta a kretént, vártam volna, hogy ő is megváltozik, de csak Betty, igaz ez a srác nem is volt csúnya igazán szerintem.


A sorozat jól bemutatta a nőcsábászokat, akik még eljegyzés után, se tudnak megváltozni, tovább űzik a szoknyákat. 


Kutyából nem lesz szalonna, bár a végére mégis, kivéve Marioból.


És tényleg vannak olyan nők, mint Marcella, akik tudják hogy megcsalják őket, de mégis osztoznak a szeretett férfin, csak hogy az övek maradjon. Ha belegondolunk, ilyen férfi valaha a miénk volt? Szerintem soha. És csak egy igazi szerelem, egy igazi nagy érzelem, tudta Armando-t hűséges férfivé varázsolni. Hogy a valóságban meg tudna-e egy ilyen férfi változni, jó kérdés. Talán még nagy szerelemkor sem. Vagy csak én lettem cinikus.

A bejegyzés trackback címe:

https://mariannlapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr3316615852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mariann Lapjai

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása