Közmunka, közművelődés, közmóka

A tanulmányaim befejezése után majdnem két év telt el, míg munkához jutottam,  közmunkás lettem, vagyis közfoglalkoztatott. Az irodában dolgozom, lehet kis összeg, de én örülök, hogy végre pénzt kereshetek.


Ady Endre Művelődési Központ és Városi Könyvtárnál dolgozom Nádudvaron.


https://www.youtube.com/watch?v=EGXEnVLPmKY


Itt mindig zajlik az élet, főleg az ünnepek idején. Rengeteg program várja az érdeklődőket, mikulásnap, karácsonyi hangverseny, adventi gyertyagyújtás és persze mozi se maradhat el.


Szeretném bemutatni nektek a blogon, hogy én mint közmunkás, hogyan látom a dolgozókat, illetve a művház életét, ahova kerültem.


Eseményekről fogok beszámolni, riportokat készítek.

A bejegyzés trackback címe:

https://mariannlapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr2816615810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mariann Lapjai

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása