Míg a halál el nem választ


Olyan párt mutatok be, akik 10 év járás után összeházasodtak. Nincs közük a Nász Lász-hoz, de reményt ad történetük.




Andi (29) és Tibi (32)(Debrecenben élnek)


 


AndiDolgozunk mindketten. Tibi egy gyártó cégnél a mérnökségen, én pedig egy szintén gyártó/termelő cégnél vagyok HR-es. Nem a cégnél ismerkedtünk meg.. Soha nem dolgoznék a párommal egy cégnél, az szerintem nem egészséges. Lett volna rá lehetőség de nem éltem vele.


Megismerkedés


Tibi: Öcsém szülinapján pillantottam meg a leányzót először.

 

 

 

Andi: Az egykori nagyon jó barátnőm párja volt Tibi öccse és az ő szülinapján ismerkedtünk meg baráti társaságban.

Tibi: Egy asztalnál ültünk, egész este beszélgettünk, vagyis én beszéltem főleg. Kiváló hallgatóság volt.

Andi: Októberben volt a szülinap és barátnőm is meg az öccse is nyaggatott minket, hogy jelöljük be egymást iwiwen, mert akkor még az volt. Összehoztak egy dupla randit, amit jól le is mondtak.

 Tibi: Egy hónap múlva a randinkon komolyan mondom, kihívásnak éreztem, hogy ezt a lányt meghódítsam. Nagyon megtetszett, vidám vicces  volt már az elejétől kezdve és gyönyörűk a szemei. Igen, ez fogott meg először.

Andi: Innentől kezdve heti 3-4-szer találkoztunk és december közepéig kitartóan udvarolt, míg engedtem és megtörtént az első csók, szilveszterkor mondtuk ki először a bűvös szót. 

Jó fej, laza, vicces a másik felem, nagyon dinkák tudunk lenni, bulizunk - élünk. Ő a legjobb barátom.

Együttélés előtt 4 év után kérte meg a kezem, 3 éve lakunk együtt.


 


Legrosszabb pillanatok:
Andi: Legrosszabbat nem tudok mondani. Az együttélésünk első évében rengeteg rossz volt, amit nevezhetünk a sötét középkornak, ami úgy szinten tartotta a rosszat. Borzasztó volt, a bűvös 7.  évre esett,  Nem volt magánszférám, mert mindenhol ott volt, csiszolódnunk kellett még 6-7 év után is. Sok volt a vita és tényleg rezgett a léc,  hogyan tovább.


Tibi: Legrosszabb: sajnos ez több pillanat volt, ami kb 1 évig tartott az összeköltözésünkor. Semmi sem stimmelt, de tényleg semmi, nem beszélgettünk. Apró dolgokat úgy felnagyítottunk, úgy éltünk mint az olaszok, vita vita hatán. Úgy gondoltuk, hogy ez az összecsiszolódás időszaka, majd elmúlik,  de nem múlt. Többször átrágtuk pro és kontra, hogyan tovább, se veled - se nélküled. Tényleg nagyon csúnyán viselkedtünk egymással, aztán Andi javaslatára el kezdtünk beszélgetni.


Andi: A titok nyitja a beszélgetés.


Tibi: Erőltette, amikor hazaérünk mindig üljünk le és mindent beszéljünk ki magunkból. Na ezzel sikerült megoldani a dolgokat és a 7. vízválasztó évet hátra hagyva, csak előre tekintve és kiegyensúlyozottan folytattuk kis közös életünket.


Andi: Ezen kivül semmi rossz nem volt, csak ez az egy év.


 


Legjobb pillanatok a kapcsolatban


Andi: Legjobb pillanat sok van, de legyen a lánykérés vagy az esküvő. 


Tibi: Legjobb pillanataink: az első közös nyaralás, ami egy korfui út volt közös életünk első augusztusában; az eljegyzés Lillafüreden; az esküvőnk ami olyan volt, amilyenről mindketten álmodtunk.

 

Lánykérés



Tibi: 4 év után érett meg a kapcsolatunk arra, hogy feltegyem a nagy kérdést. Az én családom végig követett minden izgalmat, míg a másik oldal semmit sem sejtett. Mindenki biztatott, én úgy voltam vele,: ha nemet mond, max ott hagyom és úgy jön haza ahogy akar. - mondta viccelődve.



Andi: Az évfordulónk előtt kimentünk Bécsbe Red Hot Chili koncertre és mikor hazajöttünk, bejelentette, hogy következő hétvégén megyünk a kedvenc helyemre, Lillafüredre. Minden évben többször elmegyünk, az a mi helyünk azóta. Foglalt szállást, de nem értettem, hogy egy költséges utazás után minek még egy.



Tibi: Andi semmit sem tudott a dologról, csak nem értette, hogy minek kell nekünk egy bécsi út és karácsony előtt elmenni Lillafüredre. Vacsora után tettem fel a kérdést térdre ereszkedve, gyűrűvel. Nem emlékszem, hogy miket mondtam, mert annyira izgultam, de a válasz: jesszusom.. jesszusom.. (ezt még vagy 50-szer elmondta) de tudjuk be egy igennek. Nagyon meglepődött, mert anno megbeszéltük, hogy az összeköltözés utánra ütemezzük és én jól keresztbe húztam a dolgait, amit utál.


Andi: Cuki volt meg minden, de semmire nem emlékszem, hogy mit mondott úgy izgultam. A lagzi a legnagyobb buli volt a családdal és főleg a barátokkal. hatalmas élmény volt.


Sok év telt el a házasságig. van rá különösebb ok?
Andi: Semmi. Sokáig tanultam, amikor munkám lett,  összeköltöztünk, addig semmiképp nem akartam. Aztán jfelújítás stb.., telt az idő és persze nyaggattak ,hogy mikor lesz már esküvő, na megkapták. Mindig azt mondjuk, hogy a friss házasok adókedvezménye miatt házasodtunk, de igazából akkorra sikerült annyit félretenni, hogy lemenedzseljünk egy ilyen rendezvényt,  meg el kellett már jönnie ennek is.


Nincs még gyerek


Andi: Nincs gyerekünk, csak egy macska gyerek. Mi még nagyon bulizunk, fesztiválozunk, dolgozunk, még most nem fér bele, pedig már a kérdések és igények felmerültek a család felől. Kis telhetetlenek.


 


A boldog kapcsolat titka


Andi: Beszélgess vele, hallgasd meg, kérd ki a véleményét, fogadd el olyannak amilyen és szeresd feltétel nélkül.


Tibi: Beszélgetés, beszélgetés, beszélgetés, szeretet, bizalom és hogy bízz abban hogy ha önmagadat adod, kiegyensúlyozott boldog kapcsolatotok lesz és egy közös úton, boldogságban, kéz a kézben haladtok tovább.


 


 

Andi: Van egy idézetünk ami szerintem a legigazibb egy párkapcsolatról. Kint van a falunkon,  az esküvői meghívónkban is ez szerepelt és a nyitótáncunk is erre a számra volt: \"..szeretni nem azt jelenti, hogy két ember egy igát von, hanem a másikat biztatni repülni, át egy világon.





A bejegyzés trackback címe:

https://mariannlapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr7116615818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mariann Lapjai

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása