Saját könyvlistám

Olvasni jó, csak meg kell találni, a nekünk való könyvet.


Saját olvasmányaimat osztom meg most veletek, hát ha találtok közte olyat, amit ti is szívesen olvasnátok.



Legutóbb A suutari leveleket olvastam. Erről több bejegyzést is írtam, jó könyv, bár kitaláció, de nagyon jó.


Még nem fejeztem be, de hasznos és szórakoztató is, ugyanakkor kellően komoly: Whoopi Goldberg Ha azt hallod, „nélküled nem vagyok teljes”, Fuss el! 


A könyv a párkapcsolatokban nyújt hasznos tanácsokat.


Egyik bölcs meglátása:



Ilyen és ehhez hasonló mondataiért olvasom szívesen, plusz van benne kis humor is.



A másik amit tervezek majd elolvasni az a Minden Minden, a belőle készült film előzetese megfogott, és vágyom arra hogy a könyvet elolvassam.


https://www.youtube.com/watch?v=drKLGN452KQ


Mostanában elektronikus könyveket olvasok, habár jobb kézbe venni a könyveket. Már általános iskola közepe- vége fele óta olvasok olyan könyveket, ami érdekel. Harry Potterrel kezdtem, mikor még nem volt nagy szám, nem olvastam az összes könyvet belőle, mert az utolsó könyvek felé tartva, már elvesztettem az érdeklődést. Galaxis útikalauz stopposoknak volt a másik csúcs pont az olvasmányaimban, azt a könyv sorozatot szerettem.


https://www.youtube.com/watch?v=HO9CB03Tv54


Lett volna még egy könyv ebből a sorozatból, de sajnos Douglas Adams, a könyv szerzője meghalt, így nem lett folytatás.


Olvastam a Kétség Lazaca című könyvet is, amely Douglas Adams kis szösszeneteit gyűjtötte össze, pl. ebben volt  A keksz sztorija. Állítólag az élet írta, és tényleg megtörtént vele :) .


A Gyűrűk urát is olvastam, de az nem tetszett annyira, a filmváltozat meg nagyon unalmas. Éhezők viadala, Twillight-ot is film után kezdtem olvasni. Igen jobbak a könyvek, mint a filmváltozatok.


Az emlékek őre könyv is nagyon tetszett, sokáig azt hittem csak egy könyv létezik belőle, nem tudtam, hogy folytatásos, aztán jött a filmváltozat és utána olvastam kicsit. Azóta se olvastam el a folytatásokat, számomra úgy volt szép kerek a történet az első résszel. Filmet is megnéztem, nagyon rossz lett, alig volt köze a könyvhöz. Az életkort is arrébb rakták a szereplőknek.


A könyvet mi rendezhetjük a fejünkben, úgy képzelhetjük el, ahogy akarjuk, olyan szereplőkkel amilyet képzelünk. Ma már pszichológiai újságokat és könyveket is szeretek olvasni, nem csak sci-fi-t és fantasyt.

A bejegyzés trackback címe:

https://mariannlapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr8016615760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mariann Lapjai

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása