Miért jó anyánkkal nyaralni, avagy a családi vakáció örömei

Családdal nyaralni mindig mókás, elkerülhetetlenek ilyenkor a kisebb összezördülések. Főleg, mikor a felnőtt gyerekek nyaralnak a szülővel/szülőkkel.


screenshot_2017-08-21-09-22-58.png



Anyu, én, tesó és tesó barátnője, együtt nyaraltunk a Mátrában. Összességében jó volt, de valami hiányzott mégis. Talán kicsit irigy is voltam, hogy tesóm ott van a barátnőjével, és én sokat voltam anyuval kettesben a nyaralás során. Nincs semmi bajom anyuval, se tesómékkal, csak valahogy 29 évesen nem arra vágyik az ember, hogy az anyukájával nyaraljon.


Jó az is igaz, ha nem mentem volna itthon üdültem volna.


Mátrában üdülünk vagy 10-20 éve és kissé nekem unalmas, másra vágynék, pedig nagyon szép hely, igaz évről évre pusztul lejjebb sajnos a felső része.


A galyatetői bolt is hébe - hóba, parádsasvári bolt 3 óráig volt nyitva, Mátraszentimrén már a boltot a zöldséges viszi, mióta megszűnt az ottani bolt.


Életveszélyes pillanatok is voltak...


Annyira suhant egy mocis, és mikor meglátta anyut akkor sem lassított, zebra meg nem volt Sástónál, simán át akartunk kelni az úttesten, de majdnem elgázolták anyut. Jóllehet Kékestetőn egyre több az emlék a motor balesetben elhunyt motorosoknak, de ez sem szegi a kedvüket.


Legemlékezetesebb: Sástói kalandpark volt mégis számomra...



Sástónál közösen másztunk fel a Kalandparkhoz és másik úton jöttünk le, az izgalmasabb volt vagy ezer lépcső vezetett le a hegyoldalon.


sastoi_kalandpark.jpg


Anyuval nyaralni, végül is nem volt olyan rossz, mint amilyen számítottam. Egyedül is császkáltam, mikor olyanom volt és a legjobb, hogy alig kellett főznöm, mert gyakran megfőzött.  Mindent meg tudtunk beszélni, jobban megismertük egymást, talán közelebb is kerültünk. Azért  négyesben is csináltunk programokat, szülinapoztunk, hollóköveztünk és szalonnát sütöttünk. Ezek jó pillanatok voltak, de nem mindig volt minden fenékig tejfől.


A legrosszabb pillanat az volt, mikor a bátyám és anyu hajba kapott azon, hogy hol parkoljon a tesóm Gyöngyösön, vérre menő vita volt, de mivel tesóm ült a volánnál, ő döntött. Anyu a szokásos helyen akart ugyanis parkolni, mert szerinte az közel volt a főtérhez, tesóm meg új helyen, ahol még közelebb van és mivel félt anyu hogy jó messzire a főtértől, vita kerekedett ebből. Amikor végre leparkoltunk elült a vita és egész szép nap kerekedett belőle.


Szülinapja volt tesóm barátnőjének, beültünk egy étterembe, megleptük egy tortával és beindult a banzáj.


Érdekes volt még, hogy a hegyvidéken nehezen tudtuk beszerezni a szalonnát a  szalonnasütéshez, mert sima szalonnát sehol se árultak, még a gyöngyösi tescoban sem. Végül vettünk mangalica szalonnát, mert csak azt találtunk és abból lett a szalonnasütés.


Összességében jól éreztem magam, soha rosszabb nyaralást, igaz a fogyókúrát nem tudtam tartani, de sokat túráztam, ez talán kompenzálta, még most is izomlázam van. Csodás egy nyaralás volt, bár jövőre szeretnék már én is párommal nyaralni, mint ahogy tesóm.

A bejegyzés trackback címe:

https://mariannlapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr9816615762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mariann Lapjai

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása